MyShopi

myshopi

 

Wie is BD myShopi?

BD myShopi is hét omnichannel activatiekanaal in België, met meer dan 50 jaar ervaring in logistiek en offline en digitale consumentenactivatie. Via verschillende kanalen – in-home, on the go, in de brievenbus en in de winkel – zorgen we ervoor dat de consument geprikkeld wordt en actie onderneemt. Bij BD myShopi geloven we sterk in het omnichannel verhaal: print versterkt digitaal en omgekeerd. Webshops passen perfect in dit plaatje: consumenten kan je immers zowel via online traffic als via offline kanalen naar úw webshop leiden.

myShopi, het nummer 1 promo en shoppingplatform in België

De myShopi app werd reeds 1,7 miljoen keer gedownload in België. Samen met de bijhorende website biedt deze een waaier aan mogelijkheden om consumenten enerzijds te activeren en te inspireren en anderzijds is het de uitgelezen manier om hun waardevolle feedback te capteren. Maandelijks wordt myShopi door maar liefst 1.000.000 consumenten gebruikt.

U kan uw (interactieve) folder op het myShopi platform plaatsen, uw shopinfo toevoegen om consumenten naar uw webshop en/of fysieke winkel te leiden, en gesponsorde boodschappenlijstjes toevoegen. Dankzij de cashbacks, afdrukbare coupons, digitale kortingscodes en online promoties op myShopi kunt u consumenten activeren. Voor meer awareness en visibiliteit is display advertising zoals een splashpage of een webslider de ideale oplossing. Met de wekelijkse myShopi newsletter bereiken we maar liefst 150.000 consumenten. Via reporting en surveys biedt myShopi u daarnaast de mogelijkheid om unieke inzichten over uw consumenten te verwerven.

Elke week tot 4,5 miljoen Belgische huishoudens bereiken via de brievenbus

Bij BD myShopi kan u kiezen voor een nationale foldercampagne of een huis-aan-huis campagne die net gesegmenteerd wordt op uw doelgroep. Als u weet dat 82% van de Belgen quasi wekelijks folders leest, garandeert dit een groot bereik. Wilt u naast uw traditionele folder er uitspringen met uw boodschap? Kies dan voor één van onze creatieve oplossingen. Door middel van een Post-it® Note of een deurhanger op deur of brievenbus brengt u op een ludieke manier consumenten op de hoogte van speciale acties. Met een sample belandt uw product in het huis (en in het hart) van de consumenten. Ideaal om het volledige gezin met uw productinnovatie te bereiken.

Kortom BD myShopi zorgt voor de activatie van consumenten zowel offline als digitaal en zorgt mee voor een efficiëntere shopping journey.

Een productlaunch, opening van een winkel, speciale promoties in de kijker zetten, communiceren op momenten die voor u het belangrijkst zijn… myShopi heeft voor u de gepaste oplossing.